.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراهی مردم مازندران در طرح هدفمند کردن یارانه ها

استاندار مازندران همزمان با آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: فضای مازندران آرام و مردم همچون همیشه همراه هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مقدمات اجرای هدفمند کردن یارانه ها در استان از قبل مهیا شده بود ، گفت : در حال حاضر فضای استان آرام و مردم همچون همیشه همراه وحامی اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و قیمت گذاری های جدید حامل های انرژی هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری ،سید علی اکبر طاهایی،استاندار مازندران افزود: با تمهیدات رییس جمهوری و تبیین قانون هدفمند کردن یارانه ها ، این درک عمومی حاصل شده است که سیاست های جدید اقتصادی و مسایل مربوط به یارانه ها ، هدایت جامعه به سمت مصرف بهینه منابع و جلوگیری از هدر رفت انرژی و دیگر امکانات و توانایی های کشور است وبر همین اساس مردم همراه با اجرای این طرح هستند.

وی با بیان اینکه این طرح با همت دولت ومجلس به اجرا درآمده است ، اظهار داشت: خوشبختانه مقدمات اجرای این طرح در استان فراهم شده بود و مردم نیز روز خود را در فضای آرام و معمولی آغاز کردند .

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل بار و کالا و تردد و جابجایی مردم نیز بسیار آرام و حالت طبیعی دارد ، بیان داشت: ممکن است صف هایی در پمپ بنزین ها و یا جایگاههای سوخت CNGمشاهده شود که این موارد نیز به دلیل ترانزیتی بودن محورهای استان مازندران است.

نماینده عالی دولت در مازندران بیان داشت: این استان معبری برای تردد خودروهای مسیر مشهد مقدس ، گلستان و خراسان شمالی است .

طاهایی ارزیابی کردن کارت سوخت خودروها را از دیگر دلایل شلوغی برخی جایگاههای سوخت عنوان کرد.

وی درباره دریافت یارانه نقدی از بانک ها نیز گفت: شرایط برای دریافت وجوه یارانه در بانک های مختلف استان مهیا است و تا کنون گزارش ویژه ای در این بخش نداشته ایم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.